Andra veckan...

Då har vi påbörjat vår andra semestervecka och dagen till ära blev det en hel vilodag från alla aktiviteter "whatsoever". Igår avslutade jag den första semesterveckan med 55 km mountainbike och kunde räkna in ca 16 träningstimmar totalt, då är man värd en vilodag tycker jag...

Det är riktigt stor variation på mtb lederna här i Högbo bruk och det finns extremt mycket att välja på, imorgon cyklar jag sista dagen här så allt kommer inte att hinnas med, det finns helt klart anledning att återvända alltså.

Sedan på onsdags morgon drar vi vidare till Järvsö bikepark för lite liftburen cykling någon dag innan vi svänger av västerut mot de riktiga fjällen för att få lite mer vildmarkskänsla på cyklingen (och fisket)...

(null)

(null)

(null)

(null)
Här ovan lite bilder från gårdagens 45 km "Vasan" leden som jag först körde med Madde innan jag själv skarvade på med den lila 15 kilometarn i lite högre tempo. Ett bra avslut på en bra träningsvecka...

(null)
Jag har haft en liten nubbe liggandes i kylskåpet i husbilen under tre år och otaliga mil genom Europa men idag fick den äntligen slinka med tillsammans med en passande lunch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback