Poänglös...

Det blev varken någon placering att skriva hem om eller några rankingpoäng att tillgodoräkna mig på gårdagens SZR Autnum Midweek Series, men trots allt en possitiv "feeling" och det känns som att jag är på väg uppåt igen. Det var ju ändå den tredje tävlingsdagen i följd och med två segrar innan gårdagens race så får jag vara nöjd med veckan hittills.

Nu väntar en vilodag idag och sedan några lugnare pass innan jag ev tävlar på söndag igen.  Vilodag till trots, cykel blir det ändå i eftermiddag. Dagens etapp på Girot går uppför Stelvio stigningen och den vill man ju inte missa, har cyklat upp där själv tre gånger men då i betydligt lugnare tempo än vad proffsen lär hålla idag...

(null)
Årets "Cima Coppi"...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback