Bike & Hike...

Jag som hade förberett mig så väl inför gårdagens gravel recon runda genom att via komoot appen märka ut en som jag trodde skulle bli en perfekt grusvägsrunda. Självklart litade jag sedan till 100 % på min wahoo:s gps funktion som lotsade mig ut på sedan tidigare okända grusvägar, till en början gick det bra men halvvägs genom rundan blev grusvägen allt sämre å sämre. Snart blev den så dålig att jag inte ens hade tagit mig fram på mountainbiken och strax därefter fick jag bära cykeln. I TVÅ JÄVLA KILOMETER...
(null)
Enl kart appen komoot är detta en grusväg...

(null)
Första tre milen var desto bättre...

(null)
Passerade finnekumla kyrkoruin från 1100 talet...

(null)
Efter några kilometers släpande på cykeln så kom jag till slut ut på grus igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback