Området växer…

Det här området växer allt mer i mina ögon, efter att ha cyklat en 60 kilometers landsvägsrunda idag så inser jag att det finns en hel del att utforska innan man är färdig. Både på grusväg å landsväg…

Nu har jag skapat två nya landsvägsrundor på komoot appen som jag ska köra det två nästkommande dagarna och efter dagens otroligt fina tur så är jag spänd av förväntan över vad som väntar…

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Olivodlingar, vinodlingar, ökenlandskap och böljande gröna kullar. Ja området norr om Almeria bjuder verkligen på omväxlande vyer och imorgon väntar de riktigt höga bergen, det ska bli spännande å se hur det ser ut där uppe…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback