Lite av varje...

Vi börjar med gårdagens zwiftrace, lite bättre känsla än i förrgår men långt ifrån bra. Lyckades ändå bli 2:a i H-55 klassen bakom en "gubbjävel" som snittade 5w/kg under 50 minuter och detta på under 80% av sin maxpuls 
🤔
(null)
Topp 10 från igår...

Jag har också varit hos läkaren idag ang mina problem med nacken och det var ett bra besök, magnetröntgen är bokad till nästa torsdag och sedan går vi vidare därifrån. Det blir nog bra tillslut får vi hoppas och annars får jag väl bli zwiftcyklist på heltid, inne funkar det iallafall att cykla ännu så länge...

Det här med zwift har ju verkligen slagit igenom och det är ju stor brist i landet på smarttrainers, då vill jag passa på att tipsa om att Sportson i Borås fick in en Wahoo Kickr idag så snabba på ni som är ute efter en...
(null)
Först till kvarn...

Sist men inte minst har jag en cykel till salu, det är min knappt använda Specialized epic evo expert 2020 strl L som ska bort.

Det är ju stor brist även på fina cyklar ute i handeln i år och är ni ute efter nåt riktigt bra till ett bra pris så är det bara att slå till. 45,000kr prutat å klart...
(null)
(null)

Cykeln är i nyskick å nypriset var 70,000, säljes för 45,000kr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback