Shit happens...

Jag har snurrat runt på hemmabanans tävlingsvarv under ett par veckor nu utan problem men på uppvärmningen inför lördagens Swe cup tävling så tog det bokstavligen tvärstopp. Jag vet inte vad som hände men antagligen satte jag fast framhjulet mellan två stenar i en brant å teknisk utförskörning, flög över styret och landade brutalt några meter längre ner i slänten...

Rejält blåslagen, sönderskrapad och med en fraktur i högerhanden så tog sommarens tävlingspremiär slut innan den ens startat. Imorgon väntar operation och sedan får vi se hur rehabiliteringen ser ut, någon cykel och flugfiskesemester norröver lär det väl inte bli iallafall. Får väl köpa mig ett metspö å en solstol istället, kanske inte blir så dum semester ändå trots allt...

(null)
Lång väntan på akuten i lördags...

(null)
En fraktur inne i handen som tyvärr kräver operation...

(null)
Ingen minns en fegis var det någon som sa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback