Dubbelpass...

Jag hade egentligen tänkt att bara köra ett kort sprintrace på zwift i eftermiddags men det fina vädret och lite extra tid över gjorde att jag inte kunde motstå att ge mig ut på en grusvägsrunda som rejäl uppvärmning inför racet...

Skönt att få lite tid utomhus på cykeln även om rundan kanske blev lite väl lång för att vara uppvärmning inför ett extremt explosivt sprintrace, 370 snittwatt över 10 minuter resulterade i en 10:e plats på racet å nu är jag helt slut i benen. Imorrn väntar den sista deltävlingen av vårens ZHR masters league och där gäller att försöka behålla min 3:e plats i totalen...

(null)
Skönt med lite utecykling i solsken...

(null)
Det blev också lite verandahäng innan solen gick ner, det är en del småfix innan bygget är helt klart men det är ändå helt funktionsdugligt och på onsdag blir det premiärbad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback