Stressigt värre…

Ja nu är jag hemma å mellanlandar kort i Sverige innan nästa resa söderut till Spanien startar på lördag, då med husbilen och om inget oförutsett händer så blir jag borta drygt 6 månader. Fram till mitten av december håller vi oss i de norra delarna runt Girona och Emporda regionen, sedan väntar ca 6-8 veckor nere i Altea innan vi återigen drar oss uppåt Girona där jag tänkt stanna till slutet av mars. Planerna är grovt dragna och vi är flexibla beroende på hur vädret blir, det enda "spikade" jag har att förhålla mig till är de tre gravel event jag ska vara med på i norra Spanien där det sista går av stapeln den 9:e december samt 17:e dec till 21 jan då vi har hyrt ett stort hus i Altea och barn å barnbarn kommer och hälsar på…

Nu ska jag ut å fortsätta packa husbilen, det blir en del grejjer å det gäller att packa smart för ett halvår i en husbil. Vi hörs under resans gång…

(null)
Igår var jag ute å luftade mig lite på grusvägarna, annars är det zwift som gäller alla dagar i veckan fram tills jag åker på lördag. Ikväll startar höstens SA Masters cup som är en riktigt hård serie tävlingar med åldersindelade klasser, självklart följer smart trainern med i husbilen för zwiftrace som det ikväll är perfekta som komplement till långsam och njutbar utecykling i Spanien…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback