”Gnet” formen är på G…

Idag har jag "gnetat" lite mtb distans med en helt ok känsla i kroppen under hela turen, det är nog så att benen äntligen börjar vänja sig lite vid många timmars arbete. Jag bestämde mig i morse för att cykla de ca fyra milen till Ulricehamn där starten på kommande helgs mtb långlopp går och därefter köra hela tävlingssträckan på 73 km tillbaka till Borås igen där målgången är belägen mitt i centrum, 110 km och 1243 hm stannade mätaren på och jag kände mig faktiskt ganska fräsch när jag kom hem. Ett gott tecken hoppas jag …

(null)
Nöjd gubbe efter ett gott dagsverke…

(null)
Det känns bra att veta vad som väntar nästa helg, mestadels grusväg men en del stök och många å långa branta backar…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback