Höstdepp...

Vädret har ju varit helt förträffligt bra hela september men ändå kryper min återkommande höstdepp sig så sakta på, det är en jobbig och stressande känsla som jag har svårt att hantera samtidigt som det också finns några pågående men osäkra planer/projekt som jag inte kan påverka själv som ligger och stör bak i huvudet på mig. Det är nästan så att jag skäms men jag måste bara få skriva av mig ibland om hur jag mår trots att det egentligen är skitsaker jämfört med vad många har att oroa sig för i världen idag...
 
Men nog om detta nu, en som verkligen har något att glädja sig åt är ju Julian Alaphilippe, tänk er att få vinna ett cykel VM inför helt folktomma gator och gå imål på en motorbana utan en endaste människa som publik, Ja det var vad Julien fick uppleva förra året och vad passar inte bättre då än att han fick chansen att upprepa det hela igår men med en helt annan inramning än förra året. Vilken folkfest och vilken cykeltävling det bjöds på och framförallt, vilken värdig vinnare...
(null)
Chapeau @alfapolak



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback