Uppföljning hos läkaren…

(null)

(null)
Först några bilder från helgens mysrunda med fru Olsen…

Jag har tagit det väldigt lugnt den senaste tiden pga min onda och inflammerade axel men idag var jag på återbesök hos läkaren på IFK kliniken i Göteborg och efter min magnetröntgen förra veckan så kan vi konstatera att jag har en utväxt i axeln/leden som ligger å trycker på en nerv.
Som en första åtgärd fick jag en kortisonspruta som förhoppningsvis hjälper direkt, om kortisonet hjälper så går det fort och redan till helgens tävlingar kommer jag isåfall inte känna av någonting längre. Om det mot förmodan inte går över så blir det en operation fram i september men som sagt, nu testar vi det här med kortison först…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback