Lugnet efter stormen…

Ja nu har alla utom jag å Madde åkt hem och jag sitter här i soffan med morgonkaffet i total tystnad, jag trodde jag skulle uppskatta denna stund mer efter en månads fullt hus med tjo & tjim alla vakna timmar men det känns faktiskt redan lite ledsamt och ensamt. Jag har en fin familj som jag tycker väldigt mycket om, så är det…

Ja vad händer nu då, Jag & Madde bor kvar här i huset tills på fredag då vi flyttar ut i husbilen igen och då kör vi troligen en liten bit norrut till Lliber & Xalo dalen. Det är inte många mil härifrån men det bjuder på lite nya vägar och mer varierad cykling som omväxling, sedan funderar vi på att köra upp till Girona/Palamos igen för att kolla läget. Om vi någon gång skaffar ett boende i Spanien så är det nog däruppe vi vill hamna och då kan vi ju lika gärna reka runt när vi ändå är här…

Sedan vet jag inte riktigt vad som händer, Madde flyger hem den 19:e februari och själv stannar jag ju mars ut. Den 6 Mars går ett gravelrace strax utanför Girona som jag gärna skulle vilja köra om jag är kvar där uppe, den 9-20 mars har cykelkompisarna i boråsklubben Ck Olympic läger här i Altea vilket också kunde vara kul att vara med på. Ja alternativen är många och med husbil så är jag ju flexibel och fri att kunna röra på mig så vi får väl se vad som händer…

Med lite färre träningstimmar än vanligt under tiden familjen varit på plats så verkar det ändå som att formen är på uppåtgående igen, jag har kommit igång med regelbundna zwiftrace och på de tre senaste racen så har jag placeringarna 3:a, 2:a och 2:a i tufft motstånd vilket också har gett mig en hel drös med nya friska rankingspoäng. Idag sparkar jag igång veckan med ett kortare distanspass och imorgon är det dax för zwift igen, ja efter en jul å nyår med hela familjen på plats samt sonens 30 års kalas så är nu vardagen tillbaka igen. Nu kör vi… 

Nedan några bilder från den senaste tiden…
(null)
Från ett mtb pass i olivlundarna…

(null)
Med sonen Charlie på långtur…

(null)
Dottern Lowe och barnbarnet Dallas med sambon Dan bakom kameran…

(null)
Middagsdax…

(null)
Charlie med familj

Tack alla för att ni kom på besök, jag saknar er redan ❤️❤️❤️















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback