Racerapport från den virtuella världen…

Gårdagens zwiftrace i Masters SA cupen blev precis så vidrigt jobbigt som jag trodde innan start, tittar man på puls å wattsiffror så presterar jag långt under min normala nivå vilket högtst troligt beror på all den här pollen jag gnällt om ett tag nu…

Men återigen trots en riktig skitkänsla med låg puls å låga watt så lyckades jag ändå bli 3:a i H-55 klassen vilket jag ju ändå måste vara nöjd med, och zoomar man sedan ut lite för att få perspektiv på det hela så var gårdagens zwiftrace mitt 200:e i ordningen och av de gångerna så har jag vunnit eller varit på pallen hela 91 gånger. Det tror jag att jag firar idag med en vilodag för varken luftrören eller benen är speciellt fräscha såhär dagen efter gårdagens misshandel…

(null)
Ute på första varvet av tre på gårdagens virtuella race…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback