Tredje å avslutande perioden…

(null)
Godmorgon från vårt tredje boende denna vinter, likaså går vi strax liknande en hockeymatch in i den tredje och avslutande perioden av vår vistelse här. Den "första perioden" var 60 dagar lång och sedan efter ett besök på immigrationsmyndigheten så påbörjades den "andra perioden" på 30 dagar, imorgonbitti flyger vi till Singapore för att förlänga vårt visum med ytterligare 45 dagar och på söndag när vi är tillbaka igen så påbörjas alltså den sista och avgörande "matchperioden". 
Ska det bli någon seger i år ??? 
ja det återstår att se men jag har ju en sista period med hela tre race framför mig innan jag flyger hem så nog ska jag försöka att avsluta min sista vinter här i Thailand på topp, det lovar jag…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback