Sista passet…


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Det har blivit en riktigt bra avslutande träningsvecka här nere och idag var det dax för den stora finalen…
Det var ett riktigt härligt event Takuapa cykelklubb stod för idag, vi var nog uppemot 200 cyklister som hade samlats för en social cykelrunda på 60 km med några fartsegment och ett backpris för dom som ville bli trötta. Uppsamling efter segmenten med vätskepåfyllning och frukt, dessutom bjöds det på frukost å kaffe innan start och lunchbuffé efteråt.

Tack vare dom inlagda fartsegmenten så blev man ju trött också vilket jag inte hade förväntat mig så nu får jag nog ta en liten sov 😴 innan jag packar ihop hojjen…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback