Etapp 2...

Samma bana som igår fast åt andra hållet, samma ben som igår fast mycket tröttare, samma placering som igår fast längre fram till tvåan. Får väl vara ganska nöjd ändå över att blivit total 3:a Kattegatt tour i H-50 klassen, det är ju ändå inga nybörjare jag får stryk av, ett stort antal VM, EM & SM medaljer finns hemma i skåpet hos dessa båda herrar. Men... lite missnöjd är jag ändå, jag har en ganska låg maxpuls på 163 slag/min och de gånger jag vunnit något eller gjort ett riktigt bra resultat så brukar snittpulsen ligga på ca 150 slag/min men nu i helgen så hamnade den 145 i lördags och 142 i dag. Det är lite för lågt tycker jag men tyvärr orkade jag inte pressa upp snittet mer för tillfället men samtidigt känns det ju bra att veta att det finns lite till att plocka fram bara allt stämmer och det kommer det att göra tids nog, var så säkra... Ganska nöjd 3:a trots allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback