Första passet...

Då har vi luftat oss lite, Allebiken & jag. Tog en tur upp över gamla Takua-pa och vidare ut på road 4 upp mot Kao Sok en bit innan jag svängde högervarv hemåt igen, 1,40 tim stannade klockan på när jag var färdig. En liten lagom tur så här första dagen för att mjuka upp benen lite efter resan. Det brukar alltid kännas lite konstigt i kroppen första dagarna och idag fick jag även lite huvudvärk på slutet. Jag vet ju sedan innan att det är ingen ide att stressa igång på för hög nivå utan det får ta resten av veckan med lugna pass och kanske någon försiktig fartökning till helgen så kommer det att kännas mycket bättre redan på måndag.

Nu ska jag upp till byn och handla hem lite förnödenheter så att jag har nåt att äta när jag blir sugen, visserligen är det billigt att äta ute men när man är här lite längre så är det ganska skönt att laga sin egen mat emellanåt och jag trivs dessutom ganska bra med att sitta på min egen veranda och äta i lugn & ro samtidigt som jag kan surfa runt på nätet och hålla mig lite informerad om omvärlden...

Första passet avklarat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback