Rovinj...

Vaknade just efter en eftermiddagslur i solen, en kaffe & glass senare börjar jag bli klar i skallen igen. Tillvaron är på topp här strax utanför Rovinj i Kroatien. Solen skiner och det är varm igen till skillnad från alperna förra veckan.

Det är lite nostalgiskt att vara här då vi bor på samma camping som för tio år sedan när vi var här förra gången fast med ungarna, dottern försökte lära sig dyka från piren här nedanför och jag o charlie var ute och cyklade på grusvägarna runtomkring, härliga minnen...

Vi kommer stanna här tills på lördag då vi återigen ska ge oss på lite berg på vår väg hem igen.
Troligtvis stannar vi först några nätter i Kranjska Gora där jag var och körde EM förra sommaren, mycket bra cykling där...
Sedan blir det ett stopp till i alperna innan vi drar upp genom Tyskland på torsdag nästa vecka men vi vet inte vart, vi följer väderprognoserna och anpassar oss till vart det verkar vara ok väder.

Igår efter söndagens tävling rullade jag bara lätt en timme och idag var jag och Madde ute på ett par timmars "fikacykling", imorgon börjar allvaret igen med formtoppningen inför SM...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback