Inför Borlänge tour...

Är inne i en "depp period" just nu, känns som att jag tar ett steg framåt och två tillbaka i allt vad jag företar mig. Det är tur att man har träningen att ta till eftersom det är en av de få saker som lyfter upp humöret lite när det känns tungt.

Det drar ihop sig till Borlänge tour nu i helgen och vi åker nog upp med husbilen redan på torsdag efter lunch, jag har ju inte tävlat på några helger nu och jag ser verkligen fram emot att komma iväg några dagar, "slå upp läger" och umgås med goda vänner. Borlänge har alltid varit en av höjdpunkterna för säsongen.

Men först är det lite att fixa med, ska ha på en stel gaffel på cykeln för att om möjligt bli ännu snabbare i sprinten på fredag, det är ett oerhört starkt startfält i H-50 och jag ska göra allt för att ta ledartröjan åtminstånde efter första etappen sedan får vi se hur det går, en plats på pallen i totalen är iallafall målsättningen för helgen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback