På't igen...

Efter gårdagens vilodag var det dax att grensla hojjen igen, tre timmar och tio minuter blev det imorse innan frukosten. Benen kändes mjuka och goa efter gårdagens (inte så hårda) massage så nu är jag laddad för ännu en hård fyradagarsperiod.

Ännu så länge nöjer jag mig med ca tre timmar på distanspassen men i januari och februari lägger jag till en eller ett par timmar ytterligare på några av dessa pass. Jag har bestämt mig för att öka på träningens längd och hårdhet lite långsamt så efter ett par lugna månader i höst så nöjer jag mig med ca 50 timmar nu i december för att sedan "fläska" på lite mer efter nyår igen...

Nu är vår "gran" klädd...

Efter träningen åkte jag ner till hamnen och tog en taxifärga med moppen över till kho ko khao för lite lunch och bad med resten av familjen som redan åkt dit och väntade på mig...

Strandliv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback