Kapongrundan...

När jag gick till sängs igårkväll masserade jag in bägge knäna med "thai balm" vilket är nåt liknande tigerbslsam i förhoppning att värken skulle avta. Men när jag vaknade i morse kändes det likadant som igår och därför avstod jag dagens "fyror" också som ju egentligen redan var en lättare kompromiss istället för de planerade backintervallerna. Det fick istället bli en tre timmars distansrunda på lätta växlar och bara spinna runt benen och nu efteråt så känner jag ingenting alls, det måste vara ett bra tecken...

Kanske ska köra några lugna pass till i veckan och inte belasta knäna ordentligt förrän på söndagens tävling, ja så får det bli och så får vi se efter det hur det känns.

Han är alltid lika glad när jag passerar efter ca halva rundan...

Här är i vanliga fall en bred flod, dom undrar nog vart allt vatten tagit vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback