Mitt i veckan...

I söndags vilade jag efter urladdningen på SM och i måndags körde jag ett lugnt återhämtningspass för att få igång kroppen igen men jag kände mig riktigt seg. Igår försökte jag mig på lite kortare hårda intervaller men det gick väl sisådär, fortfarande sega & trötta ben och dessutom lite småont i hela kroppen.  

Idag blev det därför ännu ett lugnt återhämtningspass på en timme bara för att hålla igång cirkulationen i musklerna. Efteråt kidnappade jag och Madde vår dotter för en födelsedagsöveraskning, vi har tagit med henne i husbilen ner till Varberg för lite sol&bad och en helkväll på "Majas vid havet" där Doug Seegers spelar ikväll.

Imorgon ska jag testa benen lite genom att cykla MTB på småvägar de ca 9 milen hem till Borås igen, hoppas det känns bättre då så jag slipper oroa mig för långloppsformen inför helgens SM MTB marathon.

Paketöppning...

Nere i Varberg, en liten eftermiddagslur...

Surfcampingen på apelviken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback