En värmande kopp...

En värmande kopp kaffe på verandan får avsluta kvällens middag, fullt vinterklädd förstås då både tjock ylletröja och raggsockor kommit till användning ännu en gång denna sommar... 

Angående träningen i morse kände jag mig först lite seg och bestämde mig för att köra fyra tiominutare "sweetspot" istället för de planerade korta och hårdare intervallerna, allt för att vara lite försiktig nu direkt efter förkylningen. Döm om min förvåning då jag en stund in på första intervallen ser på wattmätaren att jag ligger en bra bit högre än normalt, det kanske är nyttigt med en liten förkylning ibland så att man får "tvångsvila" sig form liksom. Jag körde sedan igenom hela passet på samma nivå och efteråt kände jag mig riktigt nöjd med mig själv. 

En stressig dag på jobbet och hemfärd på vespan i ösregn gjorde dock att kvällens gympass ställdes in för att istället byta om till varma & torra kläder och kura ihop mig i fåtöljen på verandan med den värmande koppen jag inledde inlägget med.

Imorgon är jag ledig och troligtvis (beroende på väder) så kör jag trainer i garaget igen, efter dagens positiva resultat är jag riktigt sugen på att testa ett riktigt hårt pass. Jag tror nog att imorgon är det dax...

Rykande hett...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback