Ett erbjudande man inte kan tacka nej till...

Här kommer jag med ett kanonerbjudande som man inte kan tacka nej till, eller...


Så här är det, jag åker hem till Sverige den 31:a januari och återvänder hit den 15:e februari för att sedan stanna till den 15:e mars. Under denna sista månad är jag här helt själv och söker härmed trevligt träningssällskap. Så om någon är sugen på ett träningsläger några veckor i paradiset så erbjuder jag gratis boende i mitt hus, det går att hitta hyfsat billiga flygresor under denna perioden och jag har två lediga sovrum med dubbelsängar i bägge rummen. Som grädde på moset så går det en riktigt rolig MTB tävling på Phuket den 5:e mars som vi kan köra och eventuellt kan det dyka upp någon tävling till. 

Så vad säger ni ?? Skicka ett meddelande om ni är intresserade så får vi se om det kan bli nåt utav det hela...

PS. Först till kvarn...

Kom igen nu, äventyret väntar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback