Plötsligt händer det...

Fick en adventskalender med trisslotter av Madde när hon kom ner hit och idag bakom sjunde luckan kom den första vinsten, inte speciellt stor men man får vara glad för det lilla...

Förövrigt så är jag lite orolig över hur kroppen känns, Madde har varit tjock i halsen ett tag och nu är det min tur verkar det som. Jag kände redan igår på träningen att något inte stämde, trodde först att jag var sliten sedan i förrgår men nu är jag också tjock och slemmig i hals och luftvägar så vi får väl se hur det utvecklar sig...

Jag ska strax iväg och köpa "gurgelwhiskey" och sedan blir det en lättare massage, jag känner mig inte jättekass så eventuellt blir det en timmes rull på lätta växlar lite senare i eftermiddag. Det ordinarie passet ställer jag in men kanske kan lite lätt spinn på benen utan belastning sätta fart på cirkulationen och få ur skiten lite snabbare ur kroppen...

Som tur är så är det ju några dagar kvar till söndagens race och med rätt kurering och inte minst att jag anpassar dagarna fram dit utifrån hur kroppen känns så hoppas jag att det inte blir några problem utan att jag är "fit for fight" på söndag...

Man får vara glad för det lilla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback