Cykelvård, hårvård & kroppsvård...

Ställde in träningen idag då jag fortfarande känner mig helt slut i kroppen med huvudvärk, förhöjd puls och irriterad hals. Inga bra tecken men bara att gilla läget...

Jag har haft cykelvård idag vilket jag inte hann med igår då hela dagen gick åt med att åka till gränsen och fixa nytt visa, det är sällan det behövs tvätta cykel här i landet då det oftast är torrt och rent underlag men i söndags hade dom vattnat ett grusvägsparti för att det inte skulle damma så mycket vilket gjorde att det då skvätte en del och cykeln blev ordentligt skiten istället...

Klippt mig har jag också hunnit med då en av grannarna här är frisör och snällt ställde upp när jag frågade. Så med cykelvård och hårvård avklarat gjorde jag ett entimmes yogapass för att även vårda den stela och slitna kroppen lite. Nu hoppas jag att jag piggnar till tills imorgon så att jag kan komma ut på cykeln igen och för säkerhets skull ska jag gurgla whiskey i eftermiddag så snart jag vaknat efter min sovstund här i hyddan...

En bild från söndagens race...

Det fanns en tävlingsklass för alla...

Prisutdelningen...

Bra med en frisör som granne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback