En liten sväng...

Då har vi tagit oss en liten sväng uppför "backen" här utanför, vi bor jäkligt bra och faktum är att jag kan sitta kvar här på uteserveringen och äta frukost på söndag och bara hoppa in i racet när dom kommer förbi, så nära starten bor vi. Då slipper jag ju trängas bland flera tusen cyklister i startfållan också men det finns ju en risk att det kanske räknas som fusk så jag får se hur jag gör, fast nåt knep får jag nog ta till för där framme ska jag vara när starten går...

Det lilla vi körde idag bekräftar väl vad vi hört tidigare, 46 km med en snittlutning på 5.8% låter inte så skrämmande men när det varierar mellan väldigt flacka partier och branta partier så blir dom branta partierna väldigt branta och det var nog bra att jag monterat på 32 klingan känner jag.

Imorgonbitti ska vi göra vår första topptur och känna lite på backen, ingen stress utan lugn och fin klättring för att få in känslan och förbereda oss på vad som väntar på söndag...

Här är det Daniel som pressar på lite med mig på hjul...

Doi Inthanon national park med Thailands högsta topp på 2564möh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback