På den tredje dagen...

På den tredje dagen tränade man igen, ja så fick det bli... Nu gick det inte att vara still längre, att man fortfarande är trött och sliten beror nog mer på åldern än att det är något lurt på gång i kroppen. Det är väl bara att inse och acceptera att full återhämtning efter en dag som i söndags inte tar ett par dagar bara, det dröjer nog några dagar ytterligare innan det spritter i benen. Det är svårt att erkänna men man är ingen ungdom längre, så är det bara...

Jag fick trots allt till ett hyfsat bra pass imorse, jag körde mina 3x15 minuter sweetspottare upp till gränsen för tröskelzon, där höll jag igen lite för att inte gå upp för högt och känslan efteråt var bra. Imorgon vågar jag nog fläska på med ett hårt pass, då blir det 3x6 minuter 40/20 med tio minuter rull mellan de tre blocken. Skönt att vara igång igen...

Den första 15 minutaren är färdig lagom tills man är framme vid "old Takua pa", fem minuter rull genom byn och igång med nästa intervall. Ett av mina favoritpass...

Elicious levererar... Ja idag tog vi motorcykeln ner till pakweep beach för lite lunch, det var ett tag sedan och inte blev vi besvikna idag heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback