Another day done...

Ännu ett fint pass avverkat, med fräscha ben blev det tre bra 15 minutare i tröskelzon. Jag hade en go känsla efter passet och belönade mig själv med en fin cykelfika hemma på terrassen. Det har blivit många fikor senaste tiden, och glassar också för den delen men det unnar jag mig nu i slutet på vistelsen här i Thailand. Jag var nere på 70 kg lagom till tävlingen upp för Doi Inthanon men nu ligger jag på 72 kg och så får det förbli ett tag. Det kostar på mentalt att tänka "rätt mat" hela tiden vilket jag gjort sedan i november och om jag känner att kroppen funkar hemma och ska toppa formen något mer fram i sommar så är det långt kvar dit just nu och just nu lever jag i nuet och just nu i nuet är jag fikasugen...

Dagens fika...

Hittade en bild från upploppet i söndags där jag är framme och spurtar i tätgruppen av H-40 klungan som jag kört ikapp tre minuter på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback