Fixardag...

Det blev ett fint pass igår eftermiddag tillsammans med Börje, två och en halv timme blev det för min del då jag har en bit att cykla ut till skogen där han håller till. Och visst var det skönt att komma ut i friska luften till slut trots en seg kropp, jag var mycket piggare efteråt och nu känns allt bra igen...

Idag är det vilodag från träning då jag har en del annat att fixa med, strax tar jag bussen ner till Göteborg för att lämna in visumansökningar på thailändska konsulatet och det blir nog en lunch på stan där nere innan jag far hem igen för att greja lite i källaren, jag har lite målning/renovering kvar att göra i huset innan jag flyger söderut och dagarna går snabbt nu så det är väl bäst att få lite gjort...

Han är en go gubbe den där Börje...

Här är jag själv in action...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback