Mtb äventyr...

Det blev ett riktigt fint äventyr idag när jag cyklade vandringsleden från Hjo till Hökensås, 46 kilometer terräng tog mig 2,45 i tid och då körde jag ändå på riktigt hårt. Överraskande positiv känsla i kroppen och en puls som svarar som den ska, jag fick en riktig boost idag, en efterlängtad och välbehövlig sådan...


Nu står vi med husbilen uppe vid Hallbystugan, vi ska till Ikea i Jönköping imorgon för att handla lite smågrejjer men först ska det nog hinnas med lite mer mtb cykling på spåren härutanför. Det får nog bli lite lek i pumptracken också, få se om en gammal gubbe kan få till lite stajl i svängarna...

redo för avfärd strax efter lunch...

På väg upp mot höjderna...

In i skogen...

Större delen av leden var riktigt torr och fin, endast ett par mindre surhål...

En av få gånger jag fick bära hojjen...

Lycklig efteråt uppe vid hökensås semesterby...

Morgondagens mission...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback