Semester...

Imorgon far jag iväg på semester och självklart åker cyklarna med, men om det blir nåt cyklat och hur mycket det återstår väl att se. Jag var ute och rullade några timmar i förrgår och tyvärr åkte jag på ett bakslag direkt, kroppen vill helt enkelt inte vara med...


Färden går ner genom Danmark, Tyskland, Frankrike, Italien och Österrike. Vi ska besöka många fina cykeldestinationer så jag hoppas ju på ett snabbt tillfrisknande, dessutom väntar ju två långlopp också. Ett i franska Alsace och ett i San viglio Marebbe som ligger i Dolomiterna, just nu känns formen långt borta men som sagt jag hoppas det vänder snart...

Visserligen åker vi husbil men jag hade gärna grenslat ekipaget ovan och gett mig iväg mot okända mål, måste bara övertyga Madde om att cykelsemester "is tha shit"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback