RR Billingeracet...

Bra ben och fin känsla i kroppen men vad hjälper det när slang och däck inte håller måttet, punktering efter ca 50 km då jag ligger på 10:e plats med mycket krut kvar i benen och en pågående forcering i fältet. Nu har jag punkat på Dalslands XC för ett par veckor sedan, på Boråsmästerskspen i onsdags och idag då på Billingeracet, hög tid att kasta allt vad lättviktsdäck och slang heter tror jag...


Jag tar ändå med mig en possitiv känsla från dagens race, det var längesedan jag kände en sådan kontroll på kroppen som jag gjorde idag. Puls, lungor, återhämtning, allt fungerade smärtfritt. Med lite tjockare gummi nästa gång så jäklar anamma, jag kommer igen...

Tack Billingeracet för en riktigt rolig och fin tävling...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback