I morgon börjar det...

I morgon börjar nästa steg mot snabbare fart på cykeln och det utan några starka U-23 cyklister som håller upp snittet, intervallerna ska väl gå bra men vi får väl se hur det går med den saken att hålla uppe farten på distanspassen utan dessa draghästar...

Nu har jag strax varit här två månader och har gjort fyra starter hittills, som det ser ut för tillfället i det program som finns ute så blir nästa race först 27:e januari så det ger mig gott om tid att trimma upp formen. Därefter finns ett race den 2:a februari och helgen efter den 8-9-10 februari går det tre nationella cup tävlingar uppe i Ranong, på fredagen är det TT (tempolopp landsväg), dagen efter MTB XC och på söndagen landsväg kriterium. Det vore ju lite häftigt att göra en trippel där eller hur. Nästa tävling som jag vet om i nuläget är tour of Phuket den 8-9-10 mars.

Ja det ser mycket lovande och bra ut med race framöver och det är ju inte omöjligt att det dyker upp ytterligare något, sedan om jag kör alla är väl inte säkert men någonstans mellan 6-8 starter till lär det nog bli innan jag åker hem den 18:e mars...

(null)
I morse åkte Samuel och Carl hem så nu får vi gubbs hålla uppe farten själva...

(null)
Förutom att ha varit iväg på immigration och förlängt mitt visum så har det mest varit ryggläge idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback