Göra det bästa av situationen...

Först magsjuka sedan en jäkla förkylning på det, jag fokuserar dock fortfarande på nästa söndags tävling med tillförsikt. Det blir definitivt inte bästa möjliga uppladdning men jag kan ändå göra det bästa möjliga av situationen som den nu är. Positivt tänkande på hög nivå, hell yeah...

Jag är forfarande snuvig men hoppas kunna rulla lite lätt imorgon, i värsta fall tar det några dagar till men senast på onsdag vill jag vara igång om jag ska behålla målsättningen om en pallplats, dröjer det längre än så så får jag nog revidera målsättningen. Men det tar vi då, nu är nu och just nu lever vi på hoppet om morgondagen...

(null)
Huskur nr 1...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback