Feberfri...

Efter den värsta influensa jag någonsin haft med hosta, värk i både kropp och knopp samt fem dagar med över 40 graders feber så var jag igår äntligen nere på normala kroppstemperaturer igen. Puh vilken pärs säger jag bara, det var nog tur att jag har en bra grundfysik för annat hade jag nog fasiken dött, åtminstånde kändes det så under några dagar...

Jag är fortfarande väldigt svag och smått rosslig i luftvägarna så jag avvaktar lite innan jag vågar anstränga mig igen men däremot ska jag försöka komma igång och röra lite på mig redan idag, typ promenera en kvart på löparbandet nere i garaget och det blir en utmaning nog så tuff efter att ha varit totalt utslagen och sängliggande under mer än en veckas tid. 

Ja, så är läget för tillfället och nu kan det bara bli bättre, ser fram mot vårvärme, barmark och att komma ut på cykeln igen...

(null)
Igår kom husbilen hem från vinterförvaringen så nu får gärna våren infinna sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback