Vardagsäventyr...

Det är ju ett helt underbart väder för tillfället och det verkar hålla i sig månaden ut,  då gäller det att passa på att njuta av alla uteaktiviteter som lockar. Som i måndags, då fick jag ett ryck och sade till Madde att nu cyklar jag ut i skogen och sover en natt. Sagt och gjort, en snabb nedpackning i cykelväskorna och sedan iväg. 

Det behöver ju inte vara speciellt avancerat egentligen, jag cyklade till ett vindskydd bara nån halvmil bort i skogen och fick mig en riktigt fin kväll vid lägerelden. Jag sov sedan gott i vindskyddet och efter en kopp kaffe tidigt i soluppgången så hann jag hem på morgonen i god tid för att åka till jobbet.

Återigen inget avancerat äventyr men bättre dom små äventyr som blir gjorda än inget alls...

(null)
På väg till skogs...

(null)
En fin kväll vid lägerelden...

(null)
Vindskyddet vid Svarttjärn...

(null)
Gott om plats i vindskyddet...

(null)
Väldigt tidig morgon...

(null)
Bra start på dagen...

(null)
Iväg hem igen efter mitt lilla "microäventyr"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback