Ensam...

För en månad sedan vinkade jag av mina barn med respektive samt barnbarnet Casper då de åkte tillbaka till Sverige efter en månad på besök här i värmen,  idag var det Maddes tur att flyga hem och nu är jag helt ensam kvar i fyra veckor. Det är allt bra att jag har min cykel som sällskap annars vet jag inte vad jag skulle tagit mig till, en rastlös själ behöver cykla av sig oron i kroppen och det kommer bli många mil nu den sista månaden här nere nu när man är helt själv...

(null)
För en månad sedan åkte min bästis Casper hem och idag var det Maddes tur, nu blir jag helt själv i fyra veckor 🙁

(null)
Efter att Madde åkt iväg till flygplatsen körde jag en kortare sväng inklusive två 5 kilometers tempo intervaller för att testa lite sittställning inför prologen på tour de Phuket om tre veckor. På den första 5 kilometarn snittade jag 44,2 km/h vilket är helt ok på ett första test. Jag satte bara på aerobågarna utan övriga justeringar denna gång men till nästa test ska styret sänkas och sadeln höjas, mer aero alltså och förhoppningsvis ännu snabbare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback