Hur det gick...

Jag skulle ju köra ett par 7,5 kilometers stravasegment på gamla kindsbanan (grus) igår om benen kändes ok vilket dom gjorde, om ni undrar hur det gick så kan jag berätta att det gick strålande. Två nya personbästa tider varav jag i det andra segmentet även satte ett KOM, jag känner mig hyfsat stark just nu och det här med att köra med wattpedaler har verkligen lyft motivationen ett par snäpp. Jag har ju bara haft dom ett par veckor men jag börjar redan hitta mina nivåer och innan semestern är slut ska jag nog få till ett aktuellt och tillförlitligt FTP värde också, sedan är det bara att "kötta på" mot nya mål...

(null)
Föresten så höjde jag mitt vo2max värde igår också som resultat av hårdkörningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback