Onsdag mitt i veckan...

(null)

Godmorgon på er alla, sitter här på verandan och njuter av morgonkaffet och lugnet. Jag är inne på tredje koppen och drar ut på njutningen riktigt ordentligt då det är över 20 varmt här ute och "semestervibbarna" börjar infinna sig.

Två dagars jobb kvar nu samt ett träningspass i eftermiddag sedan lämnar jag landet för nya äventyr under sex veckor. Jag har fått lite " feeling" efter måndagens fina träningspass så om benen känns ok ikväll så siktar jag på några nya PB på ett par längre stravasegment jag använder som referenssträckor, det blir då det sista hårda passet denna vecka då vi imorgon åker direkt efter jobbet.

Vi stannar i Danmark över midsommarafton så där blir det väl några timmars sportgrus cykling men sedan väntar ett par långa dagars bilkörning innan vi slår läger någonstans i norra Spanien. Väl på plats där hoppas jag på många mil i sadeln under juli månad...

(null)
Det ser lovande ut dit vi ska, mitt "favoritföre" alla kategorier...

(null)
Ledighet och värme, då tränar jag på bra. Få se om jag klarar att få till en stapel i juli som matchar dom jag har i Thailand om vintrarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback