145 km...

Då var det första tredagarsblocket för veckan avklarat och fina 145 kilometer a’ 5 timmar kan skrivas in i boken, i morgon blir det som tidigare nämnts vila och sedan väntar tre distansdagar till med ett extra långt avslut på söndag...

Nu kan jag nog också säga att jag är helt aklimatiserad här nere, från att dom första dagarna ha tvivlat på mig själv och undrat om jag överhuvudtaget ska klara att komma i någon vettig tävlingsform i vinter så känner jag mig nu inte bara redo för race. Jag är redo för topp placeringar, några intervallveckor på detta så jäklar blir jag svårslagen...

(null)
Den här elefanten har vi cyklat förbi många morgnar nu vid samma ställe...

(null)
En välbehövlig paus på dagens pass...

(null)
Tankar upp med en påse godsaker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback