Awsome stuff...

Då har leveransen med "awsome stuff" från Umara landat här hemma, jag får ju av förklarliga skäl inte med mig hur mycket som helst men tillräckligt för att klara mig på tävlingarna i vinter och det är ju det viktigaste. Under träning klarar jag mig oftast utan eller med de alternativ som står till buds i Thailand men på race vill jag ha bästa möjliga förutsättningar och då duger bara det bästa...

Efter gårdagens vilodag väntar nu idag 2x20 minuter tröskel på monarken, imorgon blir det premiär för innomhuscykling i ryahallen och även då blir det längre tröskelintervaller. På torsdag kör jag core/styrka men vilar benen och sedan köttar jag intervaller på fredag igen. På lördag hoppas jag kunna få till ett sista hyfsat distanspass innan Thailand, Söndag innebär vilodag och nästa vecka består av fyra intervallpass innan jag på fredag äntligen flyger söderut...

(null)
Race season survival box...

(null)
Awsome stuff...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback