En bra helg...

Det har varit en riktigt fin å bra helg här i Danmark med mtb cykling i världsklass blandat med god mat, gott vin och en förövrigt stressfri tillvaro vid sanddynerna på Tisvildeleje strand...
 
Imorgon kör vi hemåt och sedan börjar vardagen med jobb och zwiftrace igen, några riktiga tävlingar blir det nog inte mer av denna säsongen då allt som jag hade planerat att delta i verkar ha blivit inställt. Faktum är att det spelar faktiskt ingen roll, för mig ger zwiftandet samma endorfin kickar som de riktiga tävlingarna och det är jag tacksam för. Jag behöver verkligen de där "kickarna" för att må bra, sedan får vi väl se vad vintern för med sig. I nuläget vet jag inte vart jag tar vägen men ett är säkert, jag tänker inte sitta hemma i Sverige en lång vinter...

(null)
Här har vi stått många gånger nu under de senaste åren...

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Nu är det strax godnatt för denna resa, vi hörs under nästa vecka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback