By by 2020...

 Nu vänder jag 2020 ryggen och blickar framåt med förhoppning om ett betydligt normalare 2021, tyvärr jävlas det ända in i det sista då jag för bara några dagar sedan fick ett mail från tävlingsorganisationen om att  CostaBlancaBikeRace är framflyttat till mitten av april vilket innebär att jag får skippa detta äventyr...
 
Men Spanien skippar jag inte, igår kväll bordade vi färjan Göteborg-Kiel och nu idag kör vi genom ett regnigt och stormigt Tyskland för att ikväll ta en övernattning någonstans i norra Frankrike innan vi imorgon fortsätter söderut. Tre månader blir jag borta och skitsamma om det inte blir något race i vinter, bara att få cykla ute under en blå himmel och värmande sol känns som en miljonvinst...
 
Sedan blir det ju några race ändå, fast på zwift då förståss... Jag har ju med mig min wahoo trainer och ett par gånger i veckan har jag tänkt sitta på terassen köra mina hårdaste pass i form av zwiftrace...
 
 Igår kväll bordade vi färjan till Kiel och snart hoppas jag kunna bjuda på betydligt varmare bilder...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback