Stjärnglans...

 Några av mina konkurrenter i H-50 klassen i det kommande CostaBlancaBikeRace kommer dit med riktigt bra meriter i bakfickan, vad sägs t.e.x om att den gamla stjärncyklisten Miguel Indurain kommer att köra. Riktigt kul är det och nu är det är bara att hoppas att allt går vägen, att vi kommer iväg och att tävlingen blir av...
 
Två av de allra sista pusselbitarna föll på plats igår då jag fick min internationella licens och det utlansdtillstånd som krävs för att få köra racet. Jag måste väl varit först med att söka licens för 2021 tror jag då jag skickade in ansökan i samma sekund som ansökningstiden öppnades för någon vecka sedan🤪
 
Då vi bestämde oss 100% först igår för att vi skulle åka söderut i vinter så har jag inte haft någon egentlig plan för hur jag skulle träna i vinter. Jag har kört på ganska hårt med zwiftrace hela hösten och inte tänkt så mycket framåt egentligen, men nu när det verkar bli ett race ute i verkligheten om bara 5-6 veckor så kan det vara läge att backa lite med både intensiteten och träningstimmar under en kort period nu fram till nyår för att sedan göra avstamp och försöka nå nya höjder framåt slutet av januari...

 Två viktiga pusselbitar som föll på plats igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback