Aj aj aj...

Vaknade återigen mitt i natten med frossa och den värsta huvudvärken/migränen från helvetets avgrund, kollade febern direkt men där var det lugnt. Fick i mig ett par värktabletter och lyckades somna om igen, vaknade sedan av och till under morgontimmarna och kände mig helt mörbultad och groggy i kropp och huvud...

Fick i mig lite frukost och kollade tempen igen men den vart helt normal, tog på mig pulsbandet och kollade vilopulsen men även där var allt normalt, låg på 50 slag trots att jag ändå var uppe och rörde på mig. Väldigt konstigt att jag trots detta mådde så jäkla kasst och i detta läget så såg jag morgondagens tävling flyga all världens väg, jag fick sedan lite migränmedicin av svärdottern Mathilda och gick och lade mig igen och har nu sovit till 14,00 innan jag kom ur sängen igen, har nu fått i mig lite lunch och druckit en hel del vatten och "ta i trä" men det känns faktiskt betydligt bättre...

Nu vågar jag ändå inte hoppas allt för mycket men känns det ok tidigt imorgonbitti så kör jag nog ändå ner till khok kloy och ställer mig på startlinjen trots allt, låg puls och ingen feber tyder ju ändå på att det inte är något allvarligt fel på mig. Sedan får vi väl se hur kropp och ben känns när jag ska försöka ta i imorgon, idag rör jag inte cykeln överhuvudtaget utan nu är det total återhämtning och vila från den här sprängande huvudvärken som gäller för resten av dygnet...

(null)
Aj aj aj...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback