Tuffa tider...

Igår kändes det skit å idag kändes det ännu sämre, jag får inte upp pulsen och jag får ingen luft känns det som. Efter förmiddagens zwiftrace så känns det som att jag inhalerat taggtråd i luftrören, helt klart är pollensäsongen här med full kraft och det är väl bara att inse att tuffa tider väntar ett tag framöver.

Även idag gick jag långt under min normala förmåga men knep ändå en fin 3:e plats i H-55 klassen, jag borde ju inte klaga när det ändå går bra placeringsmässigt men det sliter hårt när kroppen inte fungerar till 100% och det tar nog ett tag innan luftrören återhämtat sig från dagens misshandel. 

(null)
Effektkurvan nedtill i bild visar mycket grönt å blått vilket indikerar ett ganska lungt race, känslan i kroppen däremot indikerade rött från start till mål...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback