Intervaller & Spanskt grus…

Ja så har de två senaste dagarna sett ut, igår körde jag en landsvägsrunda på "platten" som inkluderade två fartintervaller. En 10 minutare och en 5 minutare där jag lyckades hålla 315 watt i snitt på bägge intervallerna, helt ok för min del med tanke på tid på året och hur lite hårdkörning jag kört de senaste månaderna. Ja riktigt bra faktiskt om jag får säga det själv…

Idag blev det en grusvägsrunda upp i bergen bakom Crevillent, 65 kilometer grus med fina vyer får avsluta denna period nere hos Molle och casa de bicicleta. Imorgon drar vi en liten bit norrut upp till Altea där resten av familjen möter upp för lite gemensamt jul, nyår och div födelsedagsfirande. Emellan allt firande blir det fullt fokus på landsvägscykling bland alla proffs som befinner sig i området runt Altea och Calpe de närmaste månaderna…

(null)
Gruset började redan nere på platten…

(null)
På väg mot bergen…

(null)
Titta noga så ser ni toppen i fjärran..

(null)
På väg upp…

(null)
Naturen byter skepnad…

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Utförskörningen 👌👌👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback