I totalledning...

Jag gjorde mitt bästa zwiftrace någonsin (effektmässigt) igårkväll då jag snittade hela 306w över en timme vilket räckte till en fin 2:a plats på gårdagens race i den stenhårda H-55 klassen. Men bäst av allt, jag gick nu upp i totalledning i cupen.

Jag har ju haft svårt för tävlingar upp mot timmen förut men börjar nog få in känslan även för dessa lite längre race nu, jag har kollat in en del youtube klipp om teknik och taktik ang zwiftracing och det har nog gett lite resultat. För det finns en hel del tips att ta till sig om man är intresserad och letar lite på nätet, det räcker inte bara med att kunna cykla bra utomhus utan det finns allt några små avgörande detaljer som skiljer sig åt mellan att tävla utomhus och att tävla inne på zwift...

Nu missar jag ju tyvärr nästa veckas race men då en deltävling räknas bort från slutställningen fram i mitten på mars så finns ju chansen om en framskjuten placering totalt i cupen kvar i allra högsta grad...

(null)
(null)

Så här ser totalställningen ut efter gårdagens tredje deltävling...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback