RecoveryRide...

Dagens runda blev en lugn historia i återhämtningens tecken efter gårdagens zwiftrace som tog hårt på kroppen, jag var ute drygt tre timmar och rekade nya mtb stigar i ett område där vi hikade för några dagar sedan. Det finns otroligt många möjligheter här till fina mtb rundor men det gäller att ha bra lokalkännedom då det fullkomligt kryllar av både stigval och små grusvägar uppe i bergen, jag hittar bättre å bättre för varje gång jag är ute på mountainbiken och idag fick jag ihop en fin runda med många möjligheter att förlänga till nästa gång...

(null)
Halvvägs på dagens tur tog jag ett kort stopp för lite snacks i form av en U bar från Umara 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback